perjantai 24. tammikuuta 2014

Edistystä


Tänään sain hakupaketin viimeisetkin asiat täytettyä ja nyt se on siis Expolla tarkistettavana. Toivon, ettei hirveästi tarvis alkaa korjailemaan asioita, koska haluaisin jo niin kovasti alkaa odottamaan perhe- ja sijoitus tietoja. Pari vaihtaria on jo saanut perhetiedot ja itsekkin haluaisin, mutta paketti on ollut kesken. Nyt voin vaan odottaa.

Tänään oli myös Eltis. Läpi meni, neljä vain väärin. En tiedä kuinka paljon muilla on väärin mennyt, mutta en kyllä vois olla yhtään onnellisempi ja ylpeämpi tuloksesta.

Tää vaihtarijuttu on iskeytynyt muhun kunnolla vasta joulun jälkeen, kun koulut alkoi. Joka toinen tunti vähintään mulla on perhosia vatsassa ja oon vaan niin innoissaan. Jos tunneilla on katsottu kuvia tai videoita, niin oon heti löytänyt jotain joka tuo mulle vahdon mieleen. Itkeny en vielä oo, mutta lähellä se on ollut kun oon katsonut kuvia kavereista ja perheestä, ja ajatellut kuinka en tule näkemään niitä vuoteen. Haluaisin jo aloittaa pakkaamisen ja valmistautumisen kunnolla.


4 kommenttia:

  1. Tietkö niitten blogit jotka on jo saanu toedot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä onko toisella blogia ollenkaan, mutta toisen blogi on http://goodvibes-selma.blogspot.fi/ :)

      Poista
  2. Muistan kun olin ite tossa tilanteessa vuosi sitten, se odottaminen oli kauheinta. Sen jälkeen kun olin täyttänyt hakupaketin tuntui ettei ollut enää mitään tekemistä, vain odotusta, odotusta ja vähän lisää odotusta. Onneks mulla kaikki odotus palkittiin ja en ois voinu päätyä parempaan hostperheeseen. :-) Älä turhaudu jos perheestä ei kuulu vähään aikaan, ite sain tietää tiedot kesäkuun lopussa ja olin siinä vaiheessa jo ihan hermorauniona että oon yks niistä joilla on kahen päivän varotusaika ennen lähtöä. :-D Toivottavasti sulle tulee mahtava vuosi! :-) Mullakin tää koko jutttu alko tuntua todelliselta viime talven lopussa ja aloin tosissaan miettimään mitä kaikkea oikein jätän taakseni ja itku oli tosi usein lähellä. Mutta tää vuosi on todellakin kaiken sen arvosta! :-) Onnea perhetietojen odotuksiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) En yhtään jaksais odottaa niitä perhetietoja, mutta yritän vaan ajatella, että hyvää kannattaa odottaa! :) Ja toivottavasti sullaki on ihan parhaat viimeset kuukaudet siellä :-)

      Poista