tiistai 12. elokuuta 2014

Where am I going?

Viime lauantaina joku nainen pyysi mua feisbuukissa kaveriksi. Kävin katsomassa naisen pofiilia ja huomasin, että tämä asuu Michiganissa. Ajattelin pienesti pääni sisällä, että olisikohan tämä minun host-äitini. En kuitenkaan vielä hyväksynyt kaveripyyntöä (ihan vaan koska en hyväksy tuntemattomia) ja ajattelin, että viikon alussa soittaisin Exploriukselle ja kysyisin asiasta.
 Maanantaina iltapäivällä myös saman sukuniminen nuorempi tyttö pyysi mua kaveriksi ja aloin olla jo aika varma, että tässä olisi mun isäntäperhe. Kello oli kuitenkin jo lähemmäs kuutta, joten ajattelin, että Exploriuksen toimisto ei varmaan ole enää auki ja päätin hoitaa asian heti tiistaina herättyäni. Myöhemmin illalla äiti sai vielä host-äidiltäni viestiä, jossa varmistui, että hän olisi host-äitini.

Tiistaina (eli tänään) sitten soitettiin Exploriukselle ja he kertoivat, että tämä siis todellakin olisi isäntäperheeni. Tänään oon vaan lueskellut perhetietoja ja vähän jutellutkin jo perheen äidin, sekä siskon kanssa.


Tuun siis viettämään vuoteni Hudsonville nimisessä kaupungissa. Hudsonville on suunnilleen 7000 asukkaan kaupunki ja se kuuluu Grand Rapidsin suuralueeseen, jossa taas on vähän päälle miljoona asukasta. Tuun käymään koulua viereisessä kaupungissa olevassa Jenison High Schoolissa. Ainiin ja unohdin melkein mainita, että Taylor Lautner on asunut Hudsonvillessä 11-vuotiaaksi asti!


Mun perheeseen kuulu yksinhuoltaja äiti, 7- ja 20- vuotiaat veljet, sekä 12-vuotias sisko, jonka kanssa tulen jakamaan huoneen. Perheessä on myös yksi älyttömän söpön näköinen koira. Perhe vaikuttaa tosi mukavalta ja en malta päästä tutustumaan heihin paremmin.

Mun arvioitu lähtöpäivä on 23.8. eli ens viikon lauantaina. Vielä siis on toivottavasti tarpeeksi aikaa asioiden hoitamiseen ja kavereiden ja sukulaisten näkemiseen. Huomenna lähden heti tulijaisten metsästykseen, koska tätä hetkeä oon oottanut niin paljon!

4 kommenttia:

  1. Onnea sijoitustiedoista! Me ollaan muuten samalla soft-landing campilla, koska munkin lähtöpv. on 23.8 :) Ja saatetaan olla samoilla lennoillakin Newarkista Detroitiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vähän kiva jos tosiaan ollaan samalla campilla!! Ja en oo varma lennänkö Detroitin kentälle ja sieltä jonneki lähemmäs sitte vai lennänkö suoraa Chigagoon ku se on lähempänä sitä mun paikkaa, mutta ois kyllä kiva jos lennettäis sinne Detroitiin yhessä nii ois joku kaveri :))

      Poista
  2. Onnea sijoituksesta! (--: Täällä vielä odotellaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Etköhän sääki jo kohta saa tietää mihin pääset ;--)

      Poista